Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

„A jövő életmódprogramja”

Az egészséges életmód ma vallásos hit, de emellett jól jövedelmező üzlet is. Egyeseket éppen ezért taszít ez a világ. Balogh Tamás, a http://lifetilt.hu/ alapítója  teljesen más megközelítéssel áll a mozgáshoz, a diétákhoz és a női pszichéhez.

Az interjú először a Corvinus Offline 2013. évi 1. számában jelent meg.

- Miért kezdtél az egészséges életmóddal foglalkozni?

Egy lány miatt, és amiért a legtöbben elkezdik: mert valamit meg akarnak mutatni a világnak, és mert volt mondanivalóm. Nem akartam én életmódra nevelni, az csak jött magától. Én egyszerűen jól akartam kinézni, de a szebb külső eléréséhez egészségesen kell élni. Tudod, ha egy férfi egzisztenciálisan stabil, van stílusa és bizonyos jövőképe a fejében, és úgy általában akar valamit az élettől, az a nők számára imponáló, de ha ez társul egy jó külsővel is, akkor ez olyan egyveleget alkot, aminek a nők egyszerűen nem tudnak ellenállni. Az összeset meg tudod szerezni. Teljesen függetlenül attól, hogy a lány szerelmes, van-e valakije, vagy mióta van benne egy komoly kapcsolatban. Feleségek, menyasszonyok, tök mindegy, éppen hol tart az élete, mindet megkaphatod, csak idő kérdése, hogy mikor. És ez nem egy tézis a fejemben, hanem tapasztalat. Eleinte csak 70 napig akartam írni a blogot, majd egyfajta melléktermékként jött, hogy ha már egészséges életmód, akkor neveljünk is. Aztán egyre többen kezdték el olvasni, és itt beindult egy öngerjesztő folyamat. Mint amikor odamész egy csajhoz mindenfajta tét nélkül, aztán látod, jó vagy nála és tolod tovább.

lifetilt.png

- Mi volt a következő lépés?

A programomat átalakítottam nők számára és leteszteltem egy lányon, akit nyilvánosan lefogyasztottam. 15 naponta fotók jelentek meg róla, illetve bejegyzések, amiket részben maga írt. Na, ekkor elszabadult a pokol, és egyre többen kezdtek bele önként a programba, látva a módszer erejét.

- Mi a véleményed az egyetemisták életmódjáról?

Ezek a legszebb évek. Mindenki itt válik felnőtté. Itt tanulunk meg csak igazán hazudni, és megtalálni az élet kiskapuit. Az egyetemen teljesedik ki az egyén szexuális forradalma. Mindenki szexel mindenkivel. A gondtalanság utolsó évei, mielőtt bedarálna minket az élet.

- Mégis, akkor hol engedik el magukat az emberek? Miért híznak el?

Amikor szembesülnek a kudarcaikkal. Amikor a társára néz, és látja, hogy nem ezt akarta, nem az a társ van mellette, akit ő elképzelt magának. Egyre inkább beéri kevesebbel. Komplexusokat szül, ha valaki el van hízva, ezért aztán szar társat választ magának, „ez jutott” alapon. Nők milliói élnek balfasz kolonc életbukott férfiakkal a nyakukon, körülvéve magukat barátnak hazudott fékekkel, akik csak visszahúzzák őket az életben. Ezeknek a nőknek a tragédiája, hogy egy ingerszegény, komplexusokkal terhes gondolatvilággal fel sem tűnik nekik a nyomorúságos életük, amit jelenleg élnek, mert belefásultak már régen a mindennapokba, és a kiutat  már régen nem is keresik a rengeteg pofáraesés miatt.

Ha egy nő a komplexusai, a külseje, vagy a képességeibe vetett hite miatt leértékeli magát, úgy az elvárásai is a béka segge alatt lesznek, így kialakítva azokat az elátkozott szánalmas kényszerkapcsolatokat olyan férfiakkal, akik ugyanúgy lófaszt sem csinálnak az életben, és a szerepük a társadalomban annyi, hogy velük is csak többen legyünk a Földön.

A nőknek fel kellene már végre ébredniük, és nem a herceget várni, de főleg úgy nem, ha ők maguk még a közelében sincsenek a hercegnő státusznak.

- Szerinted hogyan lehet ezt megelőzni?

Az élet minden területén el tud csúszni az ember, ennek megelőzése és megértése egy komplex, nagyon rétegelt feladat. Én inkább a kezelésre specializálódtam.

- Mennyire megterhelő az elhízott emberekkel foglalkozni pszichológiailag?

Semennyire, mert erősebb vagyok náluk, és mindig az erősebb dominál. Nem engedem, hogy lehúzzanak. Én segítő kezet nyújtok mindenkinek, és kihúzom őket a szakadékból, de ezért nekik is küzdeniük kell. Aki ahhoz is gyenge, hogy felhúzza magát, azt eleresztem és essen bele a szakadékba, de ezekért az emberekért sosem kár. Megérdemlik a zuhanást, megérdemlik a sorsukat, mert a jelen formájukban alkalmatlanok az életre és ez már messze nem csak az életmódról szól, hanem az élet összes területére igaz. Te döntesz.

- Érnek kritikák szakmai és laikus körökből is. Minek tudod be ezt?

A személyiségem, a stílusom miatt. Pedig a stílust az élet választotta, nem én. Soha nem úgy írok, hogy az tetszeni akarjon az olvasónak. A szakma meg bekaphatja, mutassanak nekem olyan átalakulásokat, mint amiket én értem el, mozgassanak meg tizedannyi embert, mint én 1 hét alatt. Rosszakaróim és irigyeim mindig lesznek, de negativitásból még soha nem épült fel semmi. Én minden energiámat valaminek az építésébe fektetem és emberek életét változtatom meg pozitívan. Mindenki döntse el magában, melyik a követendő út.

süti beállítások módosítása