Marketingkommunikáció a gyakorlatban
Pályázati felhívás

A Corvinus Hallgatói Médiaközpont és az Independent Media Education Center pályázatot hirdet a www.corvinusmedia.hu weboldal bevezető kommunikációs kampányának megtervezésére.

ka_palyazat_3236_2.png

Általános információk

A Corvinus Hallgatói Médiaközpont (CHM) 2012 januárjában jött létre azzal a céllal, hogy a Budapesti Corvinus Egyetem hallgatói médiumait (Közgazdász újság, Corvinus Offline magazin, Corvinus Online blog és CorvinusTV) összefogja és ellássa tartalommal. 2014 őszén a CHM vezetésének döntése értelmében elkezdődött a www.corvinusmedia.hu oldal fejlesztése. A honlap feladata a Médiaközpont termékeinek egy helyre gyűjtése, valamint a Corvinus egyetem médiával foglalkozó szervezeti egységeinek hallgatói szintű összekapcsolása lesz elindítása után (Magatartástudományi és Kommunikációelméleti Intézet, Marketing és Média Intézet, CHM). Az oldal szerkezetileg már kész, tartalom tekintetében pedig feltöltése folyamatban van.

Pályázat részletes ismertetése

Ahhoz, hogy a www.corvinusmedia.hu oldal sikeresen elindulhasson és stabilan magas olvasószámmal rendelkezhessen, nem elegendő minőségi tartalmat előállítani. Legalább ennyire fontos, hogy az oldal marketingkommunikációja profi és hatékony legyen. A pályázók feladata ennek megfelelően egy marketingkommunikációs terv elkészítése 2015. szeptember 1. és december 31. közötti időszakra vonatkozóan.

Javasolt tervezési szempontok:

  • helyzetelemzés (CHM, esetleges versenytársak, célcsoport, nehézségek, kihívások stb.)
  • célok (kommunikációs célok, marketing célok, valamint ezek számszerűsítése)
  • eszköz- és csatornaválasztás (konkrét eszközök, felhasználásuk módja)
  • kulcsüzenetek, pozicinálás
  • idő- és költségterv (a Médiaközpont az egyetemi kommunikációs csatornákat szinte kivétel nélkül térítésmentesen veheti igénybe, a költségek kalkulációjánál csak az ezen kívül felmerülő összeggel érdemes számolni)

Maximális költségkeret: 50 ezer forint

A pályázati segédanyagok:

1. A www.corvinusmedia.hu oldal arculata.
2. Elérhető kommunikációs csatornák.

Pályázók köre: a Budapesti Corvinus Egyetem bármely karán jogviszonnyal rendelkező hallgatók

Formai követelmények: Times New Roman betűtípus, 12-es betűméret, 1,5-es sorköz, sorkizárt, PDF-formátum. Terjedelmi korlát nincs. Kreatív anyagok készítése és mellékelése előny, de nem kötelező.

A pályaműveket kizárólag elektronikusan kell eljuttatni a palyazat@corvinusmedia.hu címre.

Pályázási határidő: 2015. június 30. 23:59

Elbírálás módja

A beérkezett pályamunkákat a Corvinus Hallgatói Médiaközpont szerkesztőbizottsága és az Independent Media Education Center vezetői bírálják el, és legkésőbb július 15-ig visszajelzést küldenek a pályázóknak. A legjobb három pályamunkát benyújtó hallgató élőben is prezentálhatja az általa elkészített marketingkommunikációs tervet, a végeredményt a szóbeli forduló után hirdetjük ki.

Díjazás

Az első helyezett 63.500 forint értékben részt vehet az Independent Media Education Center által szervezett „PR-kommunikáció a gyakorlatban” nevű képzésen a 2015/2016-os tanév őszi félévében. Tekintettel arra, hogy a kedvezményes részvételi díjhoz tartozó jelentkezési határidő után zárul le a pályázati időszak, ezért a győztes, amennyiben már befizette a részvételi díjat, azt visszatérítjük számára.

Az esetleges kérdéseket az info@corvinusmedia.hu címre várjuk.

süti beállítások módosítása