Hidegzuhanyként érte a Corvinus Média csapatát a Marquard Média kora esti sajtóközleménye: Vezetői változás a Marquard Média Magyarországnál címmel. Az alábbi gondolatokkal bocsájtjuk útjára Margaret Ann Dowling mentorunkat.
"Őszintén szólva, szóhoz sem jutok. Nem erről volt szó Margaret Ann, hogy pont most hagyod el az országot, amikor barátok lettünk! Ugyanakkor tudom, hogy sokat tanultunk tőled a profizmusról, a szakértelemről, az igazi emberi nagyságról, és nem utolsó sorban a média valódi világáról. Ask not what your business can do for you, ask what you can do for your business! So, we will miss you!"
Hajas Ádám, a Corvinus Média főszerkesztője
–
"Lendület, nyitottság, kreativitás, profizmus, tudatosság és segítőkészség – ezek a szavak jutnak eszembe először, ha Margaret Annről van szó. Hatalmas élményt jelentett együtt dolgozni valakivel, aki annyira tökéletesen találja meg az összhangot az építő kritika és a támogató lelkesítés között, mint a volt ügyvezető asszony. Margaret Ann mindig éles szemmel veszi észre a hibákat, de az értékeket is, mindenhez van megjegyzése, kiegészítések, melyekkel varázsütésre lendíti előre a munkát. Nagyon örülök, hogy volt lehetőségem tanulni tőle."
Südi Anna, a Corvinus Offline felelős szerkesztője
–
"Sosem voltak vezetői ambícióim, de Margaret Ann megmutatta, hogy milyen emberközeli, ugyanakkor végletekig hatékony módon lehet ezt is csinálni. A barátságos természettel kevert profizmusa mindannyiunkat inspirált, és az eddigi legnagyobb mértékű szakmai fejlődésünket köszönhetjük Neki és kollégáinak. Ha egyszer véletlenül vezető pozícióba sodorna az élet, mindenképp Margaret Ann vezetői elveit fogom a szemem előtt tartani."
Papp Gergő, a Közgazdász felelős szerkesztője
A Kreatív Online cikke a Corvinus Média & Marquard Média közös projektjéről, a Corvinus Offlineról, Magyarország első felsőoktatási stílusmagazinjáról:
Egyetemi lap a Marquard Médiától
A Corvinus Média által kiadott Corvinus Offline című negyedéves, hallgatói lap őszi száma a Marquard Médiával együttműködve jelent meg.
Az együttműködésről Margaret Ann Dowling, a kiadó ügyvezető igazgatója és Hajas Ádám, a Corvinus Média főszerkesztője állapodott meg. A szerkesztő hallgatók két hétre beköltöztek a kiadó épületébe és a Marquard Média munkatársaival együttműködve alkották meg a Corvinus Offline című magazin őszi számát.
A tartalom teljes egészében az egyetemi hallgatók, az új arculat, a marketingtervezés, a szerkesztéstechnika és a produkciós munka pedig a kiadó terméke.
„Az egyetemista szellemiség, nyitottság és trendkövetés közel áll a kiadó által képviselt fiatalos brandekhez, és az olvasóközönség tökéletesen megszemélyesíti a Joy által közvetített üzenetet” – mondta Margaret Ann Dowling, a kiadó ügyvezető igazgatója.
„Nagyon hálás vagyok a Marquard Média lelkes munkatársainak, hogy segítették és támogatták a Corvinus Offline felsőoktatási stílusmagazin létrejöttét. Igazán jó tanulópénz volt számunkra a kétheti közös szerkesztői munka, első kézből tapasztalhattuk meg, hogy hogyan is működik egy profi lapkiadó profi csapata” – írta Hajas Ádám főszerkesztő.