Függöny, szívből!

Az elmúlt fél évben kismillió kreatív boltot végigjártam és az utolsóban szerencsére találtam 3-4 mm-es vastagságú filc anyagot, úgyhogy végre megmutathatom a tavaszi vizsgaidőszak óta tervezgetett függönyömet. Néhány kép segítségével bemutatom, hogyan készíthetitek el ti is. Én függönyként használom, de koliba, albiba térelválasztónak is tökéletes és hihetetlenül feldobja a fehér falakat.

sz7.jpg

1. Mi is kell hozzá?

  • olló
  • ceruza
  • kartonpapír
  • vastag filc anyag
  • fonal vagy vastag cérna

sz1.jpg

2. A kartonpapírra rajzoljunk egy tetszés szerinti formájú és méretű szívet (vagy kört, csillagot, háromszöget, Darth Vadert, ami tetszik), majd vágjuk ki.

sz5.jpg

3. A kivágott formát illesszük a filcre és vágjuk körül. Majd még egyszer. Majd még egyszer. Meg még nagyon sokszor.

sz4.jpg

4. Mikor már megvan a kellő mennyiségű formánk, elkezdhetjük felfűzni. A madzag egyik végére érdemes felvarrni egy kis darabkát a lehullott anyagból, hogy egyszerűbb legyen felcsíptetni a karnisra.

sz3.jpg

5. Miután felfűztünk egy formát, az aljára készítsünk egy hurkot, hogy ne csússzon egymásra mind. A képen látható egyszerű öltésnek köszönhetően mind a helyén marad, de ha kicsit erősebben meghúzzuk, tudunk még rajta változtatni.

sz2.jpg

6. Ha kész van a megfelelő mennyiségű lánc, tegyünk fel és gyönyörködjünk benne!

 sz6.jpg

Ugyan kicsit időigényes az elkészítés (vagy csak én voltam lelassulva), de szerintem abszolút megéri az időt, vasárnap óta mosolyogva megyek be a szobámba!

Gyimesi Bernadett

süti beállítások módosítása