Gyakorlati kommunikációs és PR-képzés a Közgázon

A Corvinus márkanevet itthon a magas színvonalú képzéssel, az értékes diplomával kapcsolják össze, és ez sok tekintetben valóban így is van. A valódi piaci kihívások megismerésére azonban nagyon kevés lehetőségünk van, elképzelhetetlen tehát, hogy egy jövőjét tudatosan tervező fiatal ne keresne magának valamilyen fejlődési lehetőséget. Sokan csatlakoznak diákszervezetekhez, mások gyakornoki helyeket keresnek – egytől egyig azzal a céllal, hogy valós problémák megoldását tanulják, tapasztalják, ezáltal fejlesszék magukat. Nekik szól a Corvinus és az Independent Media februárban induló képzése.

pr.jpg

A tavalyi évben összefogtak a hazai kommunikációs és marketing szakma nagyágyúi, és felismerve a fiatalok fent leírt nehéz helyzetét mintegy misszióként meghatározták: át kell adniuk azt a tapasztalatot az új generációnak, amivel rendelkeznek. A kezdeményezés egyik vezetője A kezdeményezés vezetői B. Csejtei Ildikó (a Sanoma és a TV2 korábbi marketing- és kommunikációs igazgatója) és Liptay Gabriella (2011-ig a Magyar Telekom kommunikációs igazgatója), mindketten a Közgázon szerezték első diplomájukat. Csejteiék egy olyan képzési programot álmodtak meg, ahol a résztvevők valós és naprakész információkkal találkozhatnak az általuk is ismert, őket körülvevő üzleti környezet vonatkozásában (magyarországi nagyvállalatok, marketing- és médiaügynökségek, kiadóvállalatok stb.) Ezt a tudást a szakma aktuális legjobbjaitól, gyakorló, ismert és elismert szakemberektől kaphatják meg.

Kik ezek a legjobbak?

Csejtei Ildikó elmondása szerint az előadók szinte kivétel nélkül elfogadták a felkérést, és lelkesen működnek együtt a szervezőkkel. A negyven „kiválasztott” között szerepelnek olyan hétköznapi körökben is ismert nevek, mint Geszti Péter, aki az egyik legsokoldalúbb közszereplő hazánkban, emellett kiváló reklámszakember is; Ómolnár Miklós, a Story és a Best magazinok – reklámokból mindenki számára ismert – korábbi főszerkesztője; Győrfi Pál, az OMSZ szóvivője és Bereczki Zoltán színész, a profi imázsépítés hazai iskolapéldája. A magyar sajtó és újságírás legmagasabb szintjei is képviseltetik magukat: előadóként részt vesz Borókai Gábor, a Heti Válasz főszerkesztője, Dudás Gergely, az Index főszerkesztője, Módos Márton, az Inforádió főszerkesztője, Murányi Marcell, a Népszabadság főszerkesztője és Tiszttartó Titusz, a ClassFM programigazgatója is. Rajtuk kívül számos nagyvállalati kommunikációs és PR vezető is elő fog adni (Richter, Tesco, Telenor, GE, MOL, Coca Cola, KHB stb.)

ber.jpg

Bereczki Zoltán, forrás: tv2.hu

A képzésről

A Budapesti Corvinus Egyetem, azon belül is kifejezetten a Marketing és Média Intézet szakmai partnerként vesz részt a programban, a megnyitó eseményen Dr. Simon Judit intézetvezető is. Az előadások váza a kommunikáció, a PR, ezen belül pedig gyakorlatilag az összes olyan témát elemzik, feldolgozzák és bemutatják a szakemberek, amelyek a vállalati környezetben előfordulhatnak. Ilyen a kríziskommunikáció, a bulvármédia, a közösségi oldalak, a közönségkapcsolatok és még számtalan más érdekes terület.

Előadások helyszíne: Corvinus egyetem, C épület

Időpont: február 17-től 12 héten át minden kedden este, megközelítőleg 2-2 óra

Meghosszabbított jelentkezési határidő: február 8.

Jelentkezni lehet a www.independentmedia.hu oldalon, ahol további információk és az előadók részletes listája is megtalálható.

A Corvinus Hallgatói Médiaközpont a képzés együttműködő partnere. 

süti beállítások módosítása