Intézd Online! - Modern platform a Corvinusos hallgatóknak

123603943_984182982073760_713006618628876611_n.jpg

A Budapesti Corvinus Egyetem célul tűzte ki, hogy a hallgatók tanulmányi ügyintézéséhez modern, 21. századi körülményeket biztosít. Október 19-én újabb lépés történt a cél elérésének érdekében. Elindult az egyetem által fejlesztett “Intézd Online” felület, ami megkönnyíti a hallgatói szolgáltatások igénybevételét. Összefoglaltuk a legfontosabb tudnivalókat.

2020. 11. 06. Írta: Rudolf Alexa és Brándisz Ádám, borítókép: Örsi Zsanett, Közgazdász

A koronavírus-járvány miatt gyökerestül megváltozott a hallgatók és az egyetemi dolgozók élete is. Egyik pillanatról a másikra kellett átállni távoktatásra vagy távmunkára, és ezzel párhuzamosan a hallgatói ügyek intézését is online kellett megvalósítani. Ebben nyújt segítséget az újonnan kialakított felület. 

Sokunkkal előfordult már, hogy valami információ kellett egy ügyben, legyen szó akár Erasmusról, specializációválasztásról, ösztöndíjakról, és még sorolhatnánk a felmerülő témákat. Viszont gyakran az okozta a legnagyobb gondot, hogy nem tudtuk, kihez forduljunk a problémánkkal.

Ezen a helyzeten is segít az “Intézd Online” platform, amely, ahogy a neve is mutatja, a hallgatók önálló és gördülékeny ügyintézését segíti elő.  

123769528_302543690720360_6522081012034715133_n.jpg

Kép: Örsi Zsanett, Közgazdász

A felület használata egyszerű: minden képzésnek más linken keresztül érhető el a szolgáltatás, amit a stud-os, egyetemi emaillel belépve tudunk használni. A számunkra megfelelő platformot az egyetem honlapjáról tudjuk elérni: a “Hallgatóknak” fülön ki kell választanunk a “Hallgatói tanulmányi ügyek” menüpontot.  

Attól függően, hogy milyen képzésre jártok, ezeken a linkeken éritek el a felületet: 

  • Magyar nyelvű képzésre járó alap- és mesterszakos hallgatók: itt  
  • Angol nyelvű képzésre járó alap- és mesterszakos hallgatók: itt  
  • Levelező és esti munkarendű képzéseinkre járó hallgatók: itt 

A felugró három lehetőség közül a számunkra releváns linkre kattintunk, amely egy kérdőívhez visz. Itt különböző hallgatói problémák vannak felsorolva, és ezek közül csak ki kell választani a számunkra megfelelőt. Ezután a kiválasztott témakörben különböző részletesebb alproblémák jelennek meg. Ha ott is kiválasztottuk a számunkra megfelelőt, akkor a következő oldalon már látható is a probléma megoldása.

Például, ha szeretnénk diákigazolvány-matricát átvenni, akkor kiválasztjuk a “Diákigazolvány” pontot, majd következőnek az “Érvényesítő matrica átvétele” nevű gombra kattintunk, ami végül kihozza a linket, amin keresztül időpontot tudunk foglalni. Ha esetleg nem találtuk meg a megoldást a problémánkhoz, megkereshetjük a Hallgatói Szolgáltatások munkatársát. Ilyen esetben a Hallgatói Iroda munkatársainak a hallgatoi.iroda@uni-corvinus.hu e-mail címre tudsz levelet küldeni, de figyelj, hogy erre az egyetemi e-mailedet használd.

123729756_3304846039625016_1846001789468588022_n.jpg

Kép: Örsi Zsanett, Közgazdász

Legyen szó akár offline, akár online ügyintézésről, a lényeg ugyanaz: minél hatékonyabban megoldani a problémákat. Ezt szolgálja a hamarosan elkészülő, új Hallgatói Iroda is. A Corvinus Megújulási Program részeként megvalósuló fejlesztés eredménye egy modern irodakörnyezet lesz, amely coworking területként fog funkcionálni. Az ügyintézés mellett alkalmas lesz tanulásra és pihenésre is.

süti beállítások módosítása