Először is, hiúságból. Kár is lenne tagadni. Az író ember már csak olyan, hogy nagyon nehezen zabolázza meg magát. Ha jó a téma, és úgy érzi, ezt el kell mondani, akkor a szöveg feltartóztathatatlanul hömpölyög. Ezért van a médiumoknál rovatvezető, olvasószerkesztő, al- és felszerkesztő, hogy az újságírót kordában tartsa.
Mert hát a print médiának vannak korlátai. Terjedelmi is, meg tematikus is. Bár a Közgazdásszal és Corvinus Offline-nal igyekszünk minél szélesebb látókörben bemutatni a Budapesti Corvinus Egyetem és a nagyvilág eseményeit, a világhálóval nem versenyezhetünk. Az újságaink mélyreható elemzésekkel és gondolatébresztő cikkekkel nagy népszerűségre tettek szert, de azt látjuk, hogy egyre több olyan esemény merül fel, amire a nyomtatott sajtó már nem tud reflektálni.
Ideje volt hát végre a Corvinus Hallgatói Médiaközpontnak is beszállnia az internetbe [Vágási 1995]. Újságíróink egy narkós pincsi lelkesedésével és lendületével várják, hogy minél több és minél frissebb tartalommal lássák el a Corvinus polgárait.
Úgy gondoljuk, a blog nem csupán felület, hanem önálló műfaj. Az itt megjelenő cikkeink szabadabbak és egyszerűbbek lesznek, de átemeljük a CHM egyéb médiumaiban megszokott értékeinket is: a minőséget és a megbízhatóságot.
Reméljük, hogy olvasóink értékelni fogják új kísérletünket, ami számunkra legalább akkora jelentőséggel bír, mint a gasztronómiának a gombás melegszendvics feltalálása. Ha népszerűségünk egyszer végre megközelíti a http://kittenskittenskittens.tumblr.com/ népszerűségét, akkor már nem dolgoztunk hiába.
Mottónk: „Tolni kell a kontentot!” [Plastik 2010]
Molnár Gyula