Újabb corvinusos siker, ezúttal egy hallgatónk jutott ki Cannes-ba, egy szövegíró társaságában. Nem a mozgóképek világában nyújtott teljesítményéért, hanem a kreatív munka másfajtáért kapta jutalmát a páros, mégis egy rövidfilmmel köszönték meg a támogatást.
Szabados Gábor, a Corvinus Egyetem marketing mesterszakának hallgatója és Somogyi Zoltán, a Tricky Communications junior copywriter-e nyerték az U30 és a Vodafone közös, 24 órás versenyét, valamint a díjjal együtt járó kétfős utat a cannes-i reklámfesztiválra.
A 30 év alatti kreatívokat tömörítő U30-csoport születésnapi megmérettetésén 12 páros vett részt a múlt hétvégén, a mezőnyből pedig két különdíjast is kiemelt a Vodafone kreatív igazgatóiból álló zsűri. A telekommunikációs vállalat a Jónás Zita – Németh V. András páros mellett a Rajkó Misu – Takács András duó ötletét jutalmazta. Az eredményhirdetésen a szervezők a jövőre vonatkozó tanácsokkal is ellátták a két győztest.
A verseny győztesei az alábbi rövidfilmmel szeretnék megköszönni a szervezőknek a lehetőséget: